Telpā radošumam un izaugsmei var notikt brīnumi. Mazās raganiņas vadībā sākumskolas skolēni var uzbur lidojošus cīsiņus, atminēt šifrētus ziņojumus, iepazīties ar bibliotēkas noteikumiem. Skolēniem ir iespēja redzēt deviņdesmitgadīgas un simtgadīgas grāmatās. Uzzināt daudz jauna par grāmatu autoriem un iespieddarbu druku, iejuties bibliotekāra lomā. Nodarbības noslēgumā tikt pie savas grāmatzīmes- ar burvestību palīdzību.
“Grāmatās ir vairāk dārgumu nekā visā dārgumu salas pirātu laupījumā”, teicis Volts Disnejs. Telpā radošumam un izaugsmei 5.-12. klašu skolēni var radīt savus jaunrades darbus, orientēties telpā pēc tās plāna, meklēt apslēptos QR kodus, atšifrēt uzdevumus un radīt savu īpašo grāmatu plaukta stāstu vai slepeno vēstījumu saviem klases biedriem. Šajā neparastajā piedzīvojumā skolēni var doties kopā ar savu klases audzinātāju.